Senaste nytt

Problem vid resa longhaul, business class

Men det är inga problem att få prata med någon om man flyger C.

Jo så kommer det förhoppningsvis att förbli. Aldrig själv råkat ut för någon dryghet vid SAS businessdiskar på ARN (däremot på CPH några gånger men de har väl aldrig förlåtit oss för Brömsebro).

Hvis svenskerne ikke bliver ordentligt behandliet i CPH: make a case out of it! All the way! Vi danskere bliver altid godt behandlet paa ARN og af svensk personale. Jeg indroemmer, at en vis del af de danske kabinpersonale er sure, fagforeningpampere, der er arrogante og nedladende. If smiling dont help: beat them up (som agehall!). If beating up dont help: complain all over the place

Jag har någon gång råkat ut för en prao-elev som var trevlig i CPH. Han hade not inte fått memo:t om hur svenskar ska behandlas.

Det kan inte ha varit en dansk. Att vara snudd på otrevlig är typiskt beteende för danskar, inget specifikt för SAS. Jag blev i princip hånad när jag frågade snällt om en cider i en bar i Köpenhamn. Jag tror inte barpersonalen jobbade åt SAS :D

Oftast är det bra men i bland är det mer än lovligt slappt.

Här om dagen gick jag till business checkin på BRU, där satt en och sov bakom disken, bokstavligen...!
Hon i Bag drop disked brevid uppmärksammade mitt försök att väcka hon och vinkade dit mig... :)
Så jag fick min väska taget om hand om av henne medans hon skällde på hon som hade sovit i disken brevid.. :)

Här om dagen gick jag till business checkin på BRU, där satt en och sov bakom disken, bokstavligen...!
Hon i Bag drop disked brevid uppmärksammade mitt försök att väcka hon och vinkade dit mig... :)
Så jag fick min väska taget om hand om av henne medans hon skällde på hon som hade sovit i disken brevid.. :)

Bevare oss väl!!!! :mad:

hade inte varit förvånad om detta hade hänt i köpenhamn men jag har upptäckt att det sitter mer och mer svenskar i hamnen än danskar..nåja hoppas det löser sig väl för TS för så ska man inte bli behandlad..

Toppen