Vet ej. Vilket/vilka flygbolag gäller det?Andra problem med EF: jag får upp tillgång på award där på flera avgångar, men dessa syns inte på United. Hur pålitligt är EF? Eller är det United som inte är pålitligt?
United visar t ex inte Ethiopan längre, finns säkert fler bolag som inte listas på United. De vanliga (Thai, LH, United, ANA, Asiana, SAS, AC, CA, Swiss, Turkish) brukar stämma mellan EF och UAAndra problem med EF: jag får upp tillgång på award där på flera avgångar, men dessa syns inte på United. Hur pålitligt är EF? Eller är det United som inte är pålitligt?
ANA, men ringde Tallin och de ser inget heller så verkar som att den tillgänglighet EF visar gäller bara ANAs eget bonusprogram inte Star A.Vet ej. Vilket/vilka flygbolag gäller det?
Som vi brukar påpeka - olika verktyg kan ge indikationer om vad som finns men ENBART det program du ska boka med kan ge dig korrekt tillgänglighet för det programmet.ANA, men ringde Tallin och de ser inget heller så verkar som att den tillgänglighet EF visar gäller bara ANAs eget bonusprogram inte Star A.
United visar t ex inte Ethiopan längre, finns säkert fler bolag som inte listas på United. De vanliga (Thai, LH, United, ANA, Asiana, SAS, AC, CA, Swiss, Turkish) brukar stämma mellan EF och UA
Ja ser man på, de har börjat lista dem igen. Hittar ARN-ADD med direktflyget också.Jag kan se Ethiopian när jag söker på United. (Fifth freedom, Dublin-LA)