Senaste nytt

Problem med Expertflyer?

Hakar på tråden, istället för starta en egen om problem med Expertflyer-

Jag har idag inte kunnat logga in på EF, varken via dator eller mobilsidan. Jag loggar vanligtvis in via facebook, men idag vill det inte fungera. Någon mer som har upplevt problem? (Kan ju mycket väl vara så att facebooks loginfunktion strular snarare än EF)

Samma problem för mig, testat med Chrome och Firefox på Windows med Facebook inloggning och det funkar inte. Men kan vara ett problem med integrationen med Facebook eller hos FB om det funkar med användarnamn och lösenord.

Uppdatering, kontaktat Expertflyer och frågat om problemet.

Last edited:
Samma problem för mig, testat med Chrome och Firefox på Windows med Facebook inloggning och det funkar inte. Men kan vara ett problem med integrationen med Facebook eller hos FB om det funkar med användarnamn och lösenord.

Tack, då är det inte bara skit bakom spakarna här då.

Mailade Expertflyer och de sa att Facebook släppte en uppdatering igår kväll som skapade problemet och de väntar på att FB ska fixa det. Men jag bad dem ändra min inloggning till användarnamn/lösenord istället och det var inga problem.

får detta meddelande när jag söker LH award på 27, 28, 29, 30, 31 januari.

Departing 01/31/18 - Wednesday
The date specified is before the minimum date supported by the airline. Please specify another date.

någon annan som sett det?

får detta meddelande när jag söker LH award på 27, 28, 29, 30, 31 januari.

Departing 01/31/18 - Wednesday
The date specified is before the minimum date supported by the airline. Please specify another date.

någon annan som sett det?

Ja, om det är 24-48h till avgång så kan inte Expertflyer visa tillgång av nån underlig anledning. Så ta bort de datum som är för nära.

Toppen