Brandten
Medlem
Har haft den snurrandes länge utan att hitta men gör ett nytt försök.Använd Pass für alle och boka en tidigare tid!
Har haft den snurrandes länge utan att hitta men gör ett nytt försök.Använd Pass für alle och boka en tidigare tid!
Samma sits som mig, jag hade ny passtid i september och passet går ut 1 november. Jag hade varit utan pass i minst ngn vecka, skulle maskinen paja igen så hade veckorna tickat på. Så jag var inne och fixade pass i tisdags. 11 veckor preliminärt skulle det ta...Ajaj... Vi trodde vi skulle ha gott om tid när vi ÄNTLIGEN fick tag i passtid till MiniBrandten den 2/9 när resan till Malaysia är 29/10!![]()
Drog igång verktyget direkt och hittade en tid idag i Nacka så nu har vi varit här och löst det.Samma sits som mig, jag hade ny passtid i september och passet går ut 1 november. Jag hade varit utan pass i minst ngn vecka, skulle maskinen paja igen så hade veckorna tickat på. Så jag var inne och fixade pass i tisdags. 11 veckor preliminärt skulle det ta...
Så pass fur alle och jaga tid, annars är risken att ni inte kommer iväg.
Så länge de har möjlighet så tror jag att de är flexibla. Jag var lite tidig och fick sköta mitt ärende drygt 5 min tidigt. Passhandläggaren började med att frågade vilken tid jag hade bokat och scrollade sedan i en lista och hittade mig någonstans...Hann med 2min marginal, väntade på min tur i 20 min och sedan tog det kanske 3min att göra själva ansökan. Någon som vet vad som händer om man dyker up några min försent?
Även kallat 'lurendrejeri'. Med respekt för att du hade bråttom, men undvik att sponsra taxi-skojarna!Kastade mig i en taxi som då visade sig att ha en icke-fungerande kortterminal, efter några om och men gav han sig och accepterade $20USD cash.
Lite OT men sjukt att dessa skojare tillåts vara ute och köra, faktist pinsamt på riktigt. Jag åkte på en mina för många år sedan då jag trött med familjen efter resa hoppade in i första taxin vid Arlanda Express och åkte på en femhundring till gärdet.Även kallat 'lurendrejeri'. Med respekt för att du hade bråttom, men undvik att sponsra taxi-skojarna!