RobHK
Medlem
Många dåliga omdömen på Tripadvisor. Är det bättre än vad det låter?
Har ingen aning om hotellet, är säkert rätt dålig standard, aldrig bott på hotellet. Det var det enda jag kunde komma på som uppfyllde ditt pool-krav som jag besökt.
Många dåliga omdömen på Tripadvisor. Är det bättre än vad det låter?
Trevligt! Då kan du se fram mot den sjyssta loungen med gratis skumpa o drinkar. Se till att hugga ett fönsterbord tidigt på kvällen för bästa utsikt vid tolvslaget.Efter att ha läst lite i tråden så bokade jag ett Clubroom på Harbour Grand över nyår.
Tack för tipset!
Vill Du bo hyfsat billigt kan jag ex. rekommendera Harbour Plaza North Point, ligger nära Ibis, men är bättre i mina ögon - dessutom ett stenkast ifrån Quarry Bay t-bana, och Tramway.
Eftersom aktiekursen ligger på 43 EUR, tycker jag att det är ett smartare val. Finns en tråd om det.Får också tacka för tipset, planerar att boka detta hotell i slutet av oktober.
Dessvärre är jag inte längre Accor Platinum. Men funderade på detta; ibis, ibis Styles, ibis budget - Discover our subscription program ibis BUSINESS
verkar vara svårt att få statusmatch till Accor just nu. Men ca 900 SEK och man får åtminstone guld ett år år. Samt 10%
Vad tycker Ni?