Senaste nytt

Prisvärda hotell i Hong Kong

Har fortfarande bokat hot för vecka 44 hur länge kan man ha i magen ?

Dom hotell jag kollat på ligger på över 3000 natten ! går dom ner lite när det närmar sig ?

Räkna inte med att hotellen i Hkg blir billigare ju närmare Du kommer... Oktober är högsäsong i Hkg! oftast fullt! (många mässor etc.) Vill Du bo hyfsat billigt kan jag ex. rekommendera Harbour Plaza North Point, ligger nära Ibis, men är bättre i mina ögon - dessutom ett stenkast ifrån Quarry Bay t-bana, och Tramway. Vi har kontoret i närheten så jag har bott där i flera år. De har även små sviter med månadsrate om Du behöver stanna lite längre. W2 hotell i Wan Chai resp. Causway Bay är också trevliga och god value for Money! Nära till HK Exhibition Center och bargatorna etc.

Hur e d att bo i Shenzhen men sedan pendla till HK dagligen? Svågerns sambo tyckte att det var så bra priser där...
Tycker mest det blir en massa sittandes i lokaltrafiken samt gräns passage jag o_O
Någon som har erfarenhet av detta å e d ens ngt man skall fundera på??

Får också tacka för tipset, planerar att boka detta hotell i slutet av oktober.
Dessvärre är jag inte längre Accor Platinum. Men funderade på detta; ibis, ibis Styles, ibis budget - Discover our subscription program ibis BUSINESS
verkar vara svårt att få statusmatch till Accor just nu. Men ca 900 SEK och man får åtminstone guld ett år år. Samt 10%
Vad tycker Ni?
Eftersom aktiekursen ligger på 43 EUR, tycker jag att det är ett smartare val. Finns en tråd om det.

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Toppen