Så här tydligt om group 5 har jag inte lagt märke till tidigare: ”Pay for carry on”.
Visa bifogad bild 147956
Har helt slutat åka flygbuss från Arlanda (åker i princip alltid via T5) pga vandringen till T4.Tanken var att bussarna skulle återgå men så hittade Swedavia på något säkerhetsproblem med att ha bussar nära terminalen, garanterat inte påverkat av varje sig taxiindustrin eller Arlanda express. Så nu dröjer det många år till.
Jag försöker komma åt 10k steg om dagen så jag är nästan tacksam för detta, samt de långa vägar inne i terminalenHar helt slutat åka flygbuss från Arlanda (åker i princip alltid via T5) pga vandringen till T4.
Håller med, riktigt bra de gånger de faktiskt gör det. Om de nu bara kunde ta och konsekvent göra det...Det här med att åtskiljda grupp 1 och 2 som de gör numera är fantastiskt bra. Flyger alltid Plus men är väldigt att skönt att gå före flesta andra och alltid få plats med väska osv. Tumme upp
Upplever ni ofta att det inte efterlevs?Håller med, riktigt bra de gånger de faktiskt gör det. Om de nu bara kunde ta och konsekvent göra det...
Upplever ni ofta att det inte efterlevs?
Jag skulle säga att det efterlevs någonstans mellan hälften och 1/3. Då har jag bara räknat de flighter där jag faktiskt velat boarda tidigt och faktiskt varit vid gaten när de öppnat, plus någon försenad där de inte kommit igång i tid. Men ja, det är ganska ofta 1 och 2 tillsammans, eller den gamla vanliga "vi tar alla på en gång idag".Upplever ni ofta att det inte efterlevs?