Körde de 1 och 2 samtidigt?Rätt tydliga skärmar på ARN idag, ovanför automatgrindarna, men det finns nog de som är blinda också.
Visa bifogad bild 146813
Körde de 1 och 2 samtidigt?Rätt tydliga skärmar på ARN idag, ovanför automatgrindarna, men det finns nog de som är blinda också.
Visa bifogad bild 146813
Nej, de fortsatte med 2 just före jag kom till gaten, hörde jag i ett utrop. Jag föredrog en kopp te i loungen framför 5 min extra i väntan vid gaten, så jag var inte där när boarding började.Körde de 1 och 2 samtidigt?
Stiligt.Nej, de fortsatte med 2 just före jag kom till gaten, hörde jag i ett utrop. Jag föredrog en kopp te i loungen framför 5 min extra i väntan vid gaten.
då kommer HAN… DYKWIA deluxe
Haha, DEN har man varit med om några gånger! Sker ofta på SAS där personen i fråga reser plusdå kommer HAN… DYKWIA
Såg den också idag, bra att veta men inget behov denna gång.
Men var första gången som jag nu besöker ARN efter de öppnat nya taxfreen och är otroligt besviken över hur förjävligt lång omväg man måste ta nu, speciellt om man inte ska direkt till F-gates. Fy fan. Gångvägen till loungen jämfört med gamla securityn i den ändan av terminalen är säkert 300-400 meter längre. För att inte tala om securityn vid SkyCity ändan.
Lägg till att flygbussarna inte stannar vid T5 och dagens halvmara är avklarad. Ska bussarna återgå till T5 i framtiden eller är detta nåt vi får leva med? Har försökt se ifall det finns någon logisk plats för busshållplatser, men till ingen nytta.
Ja har men som Swedavias vd Jonas Abrahamsson en lön på cirka 370 000 kronor i månaden så kan man tydligen ställa till det på många sett.Tanken var att bussarna skulle återgå men så hittade Swedavia på något säkerhetsproblem med att ha bussar nära terminalen, garanterat inte påverkat av varje sig taxiindustrin eller Arlanda express. Så nu dröjer det många år till.