Agö
Medlem
Alltså fungerade det inte "klockrent". Klockrent = du hade blivit avvisad och hänvisad till att ställa dig sist i kön.Jag hade visserligen rad 11 men som EBD så smet jag med.
Alltså fungerade det inte "klockrent". Klockrent = du hade blivit avvisad och hänvisad till att ställa dig sist i kön.Jag hade visserligen rad 11 men som EBD så smet jag med.
Passa dig, när jag gjorde så som EBD fick jag bannor av gatepersonalenPå Arlanda i fredags, 16.25 till MMX, så stod det som vanligt på monitorn att "PLUS,Guld,Diamant har prioboarding" men utropet var att "Rad 1-6 välkomna att boarda". Fungerade klockrent. Jag hade visserligen rad 11 men som EBD så smet jag med. Shame on me.
Kan diskuteras. Visserligen var den muntliga ordern att boarda rad 1-6 men monitor visade samtidigt den vanliga uppmaningen. I det här fallet erkänner jag att jag mitt brottAlltså fungerade det inte "klockrent". Klockrent = du hade blivit avvisad och hänvisad till att ställa dig sist i kön.
Flög från Bergen till Köpenhamn i onsdags. Kvinnan i gaten kollade på allas biljetter för att se om det var plus/EBG+ annars så blev man avvisad, riktigt duktigt. Fast folk som blev avvisade fattade ingenting...
Flög från Bergen igår och det var ingen som helst priority boarding. Det ropades ut, men efterlevdes inte alls. Jag blev nästan nedsprungen av en EBB (fick en bra titt på damens boardingkort) som skulle längst bak i planet.Flög från Bergen till Köpenhamn i onsdags. Kvinnan i gaten kollade på allas biljetter för att se om det var plus/EBG+ annars så blev man avvisad, riktigt duktigt. Fast folk som blev avvisade fattade ingenting...
Jag har träffat på henne flera gånger. Pondus så det räcker till. Ingen mopsar sig ostraffat mot henne.Flög från Bergen igår och det var ingen som helst priority boarding. Det ropades ut, men efterlevdes inte alls. Jag blev nästan nedsprungen av en EBB (fick en bra titt på damens boardingkort) som skulle längst bak i planet.
I köpenhamn i måndags fungerade det bättre. Damen i gaten skrämde nog livet ur alla så det verkade inte ens som att folk utan status försökte boarda när priority boarding startade.