Finns det LTE (4G) utanför storstäder i USA överhuvudtaget?Vill bara säga att 3UK Feel at home funkar uselt i USA sist jag var där(NY). Man fick använda bara 3G.
Ibland.Finns det LTE (4G) utanför storstäder i USA överhuvudtaget?
3LikeHome gäller numera i de flesta Europeiska länderna och i USA. Komplett lista: Amerikanska Jungfruöarna, Belgien, Bulgarien, Cypern, Danmark, England, Estland, Finland, Frankrike, Grekland, Holland, Hongkong, Island, Irland, Italien, Kroatien, Lettland, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Malta, Nordirland, Norge, Portugal, Polen, Puerto Rico, Rumänien, San Marino, Schweiz, Singapore, Skottland, Slovakien, Slovenien, Spanien, Sverige, Tjeckien, Tyskland, Ungern, USA, Wales och Österrike.Om man är baserad i Danmark och behöver datatrafik i de flesta västeuropeiska länderna till fast kostnad bör man kolla upp 3LikeHome som operatören Tre erbjuder.
Vad är det?Finns det LTE (4G) utanför storstäder i USA överhuvudtaget?
LTE är fjärde generation av mobilt bredband (därav skrevs som 4G).Vad är det?
tackLTE är fjärde generation av mobilt bredband (därav skrevs som 4G).
Många länder har inte utbyggnaden av LTE nät utanför storstäder och jag har hört att USA har dåligt täckning även i 3G (tredje generations mobilt bredband) i landsbygden därav min fråga.
Orange MauritiusNågon som har koll på data plan Mauritius? Ska dit 17 dagar och behöver 2 till 5 GB.
Tacksam för alla tips!