Senaste nytt

[Premium Economy] Stockholm-Bangkok T/R, Thai Airways, 19.200 SEK inkl. skatter

Kampanjen verkar vara förlängd?

"Förlängd kampanj! Kampanjen från Thai Airways har blivit förlängd och gäller nu även för vinterresor mellan 29 december – 31 mars 2013"

Kampanjen verkar vara förlängd?

"Förlängd kampanj! Kampanjen från Thai Airways har blivit förlängd och gäller nu även för vinterresor mellan 29 december – 31 mars 2013"
Vilken webbsida har du tittat på?

Jag kunde hitta en kampanj till Phuket för ungefär samma pris.

Offers _ Stockholm To Phuket - Thai Airways

Thai Airways skrev:
Stockholm To Phuket
Effective for Ticket date: Now until 08 December 2012
Departure date : 15 October 2012 until 08 December 2012

Klass: U / 10,689 SEK

Til Premium Economy Pris er det absolutt det beste i markedet! Finnes ikke bedre tilbud faktisk!

Until I stand corrected......
Nja,får man denna kabinen till de där 10.600 håller jag med dig helt så länge vi pratar just PE.
Hårdvaran på bilden är helt riktigt den bästa PE-produkt man kan hitta, och mjukvaran är inte alls dum.
Problemet är att det där priset inte är alldeles lätt att få. Jag slog på några datum med utresa strax innan jul-blackouten och hemresa efter.
Promotion-länken skrek Error i samtliga fall.
På TG:s ordinarie bokningssite blev jag avkrävd 18.068 kr, Expedia nöjde sig med 17.796. Inte direkt nåt klipp, speciellt inte eftersom man inte får besked om man får åka gamla recliners eller nyare Slip n´Slide. (Skillnaden är iofs mindre än många tror, I reclinern har man iaf rumpa o lår hyfsat vågrätt..)
Som jämförelse går det fortfarande att åka äkta C med AY för 13.340 samma datum.
Aningen längre dörr till dörr, men bekvämare tider och helt annan klass på både hårdvara, mjukvara och poängintjäning.
För den som klarar att få fram de där extra 2760 kr är det faktiskt en ännu bättre deal vill jag påstå.

Flyger som sagt ARN-BKK i Premium på söndag, vet någon om det är samma vinlista som i Business? Hur är maten?

Flyger som sagt ARN-BKK i Premium på söndag, vet någon om det är samma vinlista som i Business? Hur är maten?
Har för mig att det inte är det, utan nåt mitt emellan Y och C, men det är ett tag sen jag flög.
Men bli inte förvånad om någon tilltalar dig med namn.

Jag flög CPH-BKK i U förra lördagen.
Hustrun drack champange genomgående, dessutom 2 vita och 2 röda att välja mellan. Vet ej hur detta skiljer sig från C.
Fyra rätters middag med, där det fanns 4 main dishes att välja mellan. Frukosten hade två alternativ.

Portvin till desserten, congacen var ingen XO, whiskyn var JW Black, gin Bombay Sapphire.

En riktigt bra produkt för att vara Premium Economy

Toppen