Mr Basic
Medlem
Fick likadant innehåll igår ombord på SK904. Senaste 5 ggr har nu varit GT, Marzipan & Tonka.Dom hade dem i Business på SK931 till LA i dag. Kanske en ransonering? Visa bifogad bild 124272
Fick likadant innehåll igår ombord på SK904. Senaste 5 ggr har nu varit GT, Marzipan & Tonka.Dom hade dem i Business på SK931 till LA i dag. Kanske en ransonering? Visa bifogad bild 124272
Det har varit samma lika sen i Juni. Chokladfabriken i Malmö måste haft ett jättelager.Fick likadant innehåll igår ombord på SK904. Senaste 5 ggr har nu varit GT, Marzipan & Tonka.
Enligt CC idag är pralinerna ett avslutat kapitel. Det sista glädjeämnet i Plus.....
Om du är intresserad av tillverkaren av SAS pralinerna Malmö Chokladfabrik läs onsdagens Dagens Industri där företaget presenteras på ett uppslag.
Företaget är större än jag trodde med 17 anställda och en omsättning på 21 miljoner kronor.
Ligger bakom betalsida.
Di e-tidning
Inte ett ord om SAS, men en purser sa till mig att de kostar SAS 16 kr per förpackning, vet inte om det då ingår hanteringskostnader i det prisetOmsättning 21 miljoner. Jag undrar hur stor del av den omsättningen som kommit in från sas. Det måste ändå bara en hyfsat stor del - de har ju köpt en väldig massa praliner. Framgick det i artikeln? (är inte prenumerant)
Visste att jag borde ha sparat alla tomma pralin-askar.Jag kan hålla kurs så kan vi alla göra egna "SAS" praliner![]()
Visste att jag borde ha sparat alla tomma pralin-askar.![]()