Sir Karlsson
Medlem
Hilton Manila, en flaska Shiraz från Australien och choklad.
Hotell: Intercontinental Barclay New York
Medlemstatus: Royal Ambassador
Välkomstgåva: Äpplen, några vindruvor och två flaskor vatten. Nu kan de snart inte skruva åt kranen mer... IC Barclay är inte känt för att gödsla med fördelar till lojala kunder...
Visa bifogad bild 149262
Intressant! Jag fick hela kittet för typ tre veckor sen. Rum i East wing? Vilken rumstyp bokade du? De kanske differentierar med välkomstgåva i >=Jr. Suite? Bara en spekulation.Visa bifogad bild 150456
Hotell: Intercontinental Berlin
Medlemstatus: Diamond Ambassador
Välkomstgåva: Exakt nada, enligt receptionen har de slutat med detta sedan årsskiftet. Istället fick jag en värdekupong på € 20,.- som jag kan använda i baren.....
Bokade KING CLASSIC CLUB LOUNGE, fick rum på vån 8, samma som loungen. Kanske för att jag inte är Royal Ambassador? Jag bodde på Melia Berlin sist, och det känns som mer prisvärt.Intressant! Jag fick hela kittet för typ tre veckor sen. Rum i East wing? Vilken rumstyp bokade du? De kanske differentierar med välkomstgåva i >=Jr. Suite? Bara en spekulation.
Inte för att det kanske är (avsaknad av) välkomstgåva som stjälper upplevelsen. Men - känns som en skum prioritering när de både skruvat upp priser och svansföring efter renoveringen. Trodde klart att rum på 8e våningen kom med välkomstgåva oavsett status... Får kolla hur det ligger till nästa gång jag sveper förbi.Bokade KING CLASSIC CLUB LOUNGE, fick rum på vån 8, samma som loungen. Kanske för att jag inte är Royal Ambassador? Jag bodde på Melia Berlin sist, och det känns som mer prisvärt.
Ett vin är iaf ett vin.Hotell: Andaz London Liverpool Street
Medlemstatus: Globalist
Välkomstgåva: Frukt, små bakelser och billigt rödvin
Visa bifogad bild 150647
Visa bifogad bild 150648