God jul från Aria, Las Vegas
DrKlas Medlem 24 December 2018 #3 492 Julaftonsmorgon från fönstret på Holiday Inn Express & Suites vid Seaworld i Orlando. Det ryker från den uppvärmda poolen i morgonkylan men är runt 20 grader mitt på dagen. Idag åker vi sydväst till kusten.
Julaftonsmorgon från fönstret på Holiday Inn Express & Suites vid Seaworld i Orlando. Det ryker från den uppvärmda poolen i morgonkylan men är runt 20 grader mitt på dagen. Idag åker vi sydväst till kusten.
SeaPlanePilot Medlem 26 December 2018 #3 496 Dagens utsikt från Celebrity Solstice, Picton Nya Zeeland.
F FF#1 Medlem 27 December 2018 #3 499 Comfort Hotel Västerås En blandning mellan dystopia och framåtanda
ekf Medlem 27 December 2018 #3 500 SeaPlanePilot skrev: Solstice i Wellington. Visa bifogad bild 83594 Klicka för att utvidga... Antar att ni inte är här så länge, men hojta om ni vill ta en öl eller två. Jag anlände precis till Wellington och är här några dagar
SeaPlanePilot skrev: Solstice i Wellington. Visa bifogad bild 83594 Klicka för att utvidga... Antar att ni inte är här så länge, men hojta om ni vill ta en öl eller två. Jag anlände precis till Wellington och är här några dagar