Incheck på Hilton Stockholm.... Bo på gatan... [emoji2]
SFC Medlem 20 Januari 2016 #292 FF#1 skrev: Incheck på Hilton Stockholm.... Bo på gatan... Klicka för att utvidga... I can see my house from there...
FF#1 skrev: Incheck på Hilton Stockholm.... Bo på gatan... Klicka för att utvidga... I can see my house from there...
Agö Medlem 20 Januari 2016 #294 johan_fbg skrev: Visa bifogad bild 47142 Radisson Montevideo. Klicka för att utvidga... Ganska fräckt hotell ja, lite bedagat
johan_fbg skrev: Visa bifogad bild 47142 Radisson Montevideo. Klicka för att utvidga... Ganska fräckt hotell ja, lite bedagat
johan_fbg Medlem 20 Januari 2016 #295 Radisson Colonia del Sacramento. Känns som jag är ombord på en båt.
Cristoffer Cedergren Medlem 20 Januari 2016 #296 johan_fbg skrev: Visa bifogad bild 47143 Radisson Colonia del Sacramento. Känns som jag är ombord på en båt. Klicka för att utvidga... Förlänger visumet?
johan_fbg skrev: Visa bifogad bild 47143 Radisson Colonia del Sacramento. Känns som jag är ombord på en båt. Klicka för att utvidga... Förlänger visumet?
johan_fbg Medlem 20 Januari 2016 #297 Cristoffer Cedergren skrev: Förlänger visumet? Klicka för att utvidga... Nja, mest intresserad av att utforska Uruguay! Är i BaAs i 89 dagar så jag hade klarar mig ändå.
Cristoffer Cedergren skrev: Förlänger visumet? Klicka för att utvidga... Nja, mest intresserad av att utforska Uruguay! Är i BaAs i 89 dagar så jag hade klarar mig ändå.
malmokalle Medlem 21 Januari 2016 #299 Hotell Jen - Singapore - "Room with a nice view" enligt bokningen.