Quality Hotel The Box, Linköping Max Biltema view Uppgraderad till 'Max Biltema View'? :)
Kris Medlem Onsdag kl 21:42 #12 721 FQTV skrev: Quality Hotel The Box, Linköping Max Biltema viewVisa bifogad bild 175749 Klicka för att utvidga... Uppgraderad till 'Max Biltema View'?
FQTV skrev: Quality Hotel The Box, Linköping Max Biltema viewVisa bifogad bild 175749 Klicka för att utvidga... Uppgraderad till 'Max Biltema View'?
henrik l Medlem Igår kl 10:28 #12 722 En ny trevlig bekantskap, Dusit Thani, Pattaya North. Lyckades matcha till mig deras platinum. Tre pool-områden och bland de mer väl utrustade hotell-gym jag har sett. Lyckades matcha till mig deras Platinum, skriver mera om detta separat. Utsikt från rummet Utsikt från loungen
En ny trevlig bekantskap, Dusit Thani, Pattaya North. Lyckades matcha till mig deras platinum. Tre pool-områden och bland de mer väl utrustade hotell-gym jag har sett. Lyckades matcha till mig deras Platinum, skriver mera om detta separat. Utsikt från rummet Utsikt från loungen
Rickard_O Medlem 20 minuter sedan #12 723 Våning 8a på Hilton Tallinn Park En av dom sämre besöken på detta hotell…