Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

Hotellhoppar högt och lågt i Bangkok

Hopeland

Hopeland.jpg


Jubilee Prestige
Jubilee Prestige.jpg


Galleries 10
Galleries 10.jpg


Hyatt Regency Sukhumvit
Hyatt Regency.jpg
 
Paris förra veckan mellan värmeböljorna, fick in 8 nätter på Raspail Hotel Montparnasse. Högt och lågt, bra sängar, rum och läge. Stort minus att vi kunde få med minibar/kyl på förfrågan vilket de bekräftade, båda gångerna vi frågade. Samt att vi önskade täcke och kuddar utan dun/fjädrar vilket de bekräftade, båda gångerna vi frågade. Det va inte ordnat, dock bukettan jag mailat om vid sidan om på plats. Det hela slutade som en fars i "Pang i bygget" han i receptionen sa att han inte vågade tala med ägaren/chefen och hade heller så inte gjort de två gånger vi talat med honom. Jag fick följa efter henne genom halva lobbyn och förklarade att jag inte släpper detta, halvägs ner i trappan till källaren fick jag tag i en annan medarbetare som svarade att "detta ordnar jag tills i kväll, var ligger problemet frågade hon chefen" :) Hon fick mycket beröm och en present som tack och föreföll ha lite kontakter med grannhotellen. Allt går om man vill men städat och rent var det samt att ac fanns och fungerade mycket bra
 

Attachments

  • IMG_2058.jpg
    IMG_2058.jpg
    {memory} MB · Visningar: 22
Last edited:
Toppen