Värdelöst vetande men jag bodde den natten då Gert Fylking red in på hotellet på morgonenEn hotellklassiker som bara måste betas av:
Visa bifogad bild 175626Visa bifogad bild 175625
Har dock ingen häst med mig så fick knalla upp för trapporna för egen maskin.

När jag var i Sundsvall senast fick jag ett snabbt behov och var tvungen besöka en av deras bekvämligheter.Där bodde jag redan nån gång i mitten av 70-talet. Dvs före Patent- och Registreringsverket.
Saknade också häst, så det fick bli apostlahästarna för att nå rummet![]()