Hilton Garden Inn Vilnius City Centre.
S Sir Karlsson Medlem Igår kl 08:07 #12 425 BW Grand Hotel Jönköping Riktigt trevligt, uppgraderad till junior suite, bra frukost och lätt att gatuparkera
BW Grand Hotel Jönköping Riktigt trevligt, uppgraderad till junior suite, bra frukost och lätt att gatuparkera
Lonelyflyer Medlem Igår kl 20:50 #12 427 Från förra veckan, Comfort express Stockholm City Inte värt att öppna gardinen Attachments 20260306_100133.jpg {memory} MB · Visningar: 29
fcx Medlem Idag kl 08:53 #12 428 Hej från Lotte L7 Gangnam. Det står en skylt om att pga insyn så rekommenderas man att ha gardinerna fördragna, men jag tänker att om närmsta grannen gjort sig omaket att köpa en kikare, så kan jag faktiskt bjuda på en show.
Hej från Lotte L7 Gangnam. Det står en skylt om att pga insyn så rekommenderas man att ha gardinerna fördragna, men jag tänker att om närmsta grannen gjort sig omaket att köpa en kikare, så kan jag faktiskt bjuda på en show.
011430121 Medlem Idag kl 10:17 #12 429 Conrad Marina Bay rum 2711. Jag var nog den ända gästen som ankom till hotell i Taxi med taxameter igår, några av övriga gäster kom i sina egna bilar
Conrad Marina Bay rum 2711. Jag var nog den ända gästen som ankom till hotell i Taxi med taxameter igår, några av övriga gäster kom i sina egna bilar