https://ibb.co/ThxTvL0
Utsikt från (det gigantiska) badrummet på Radisson Blu Bangkok. Juniorsvit på 16:e våningen.
Utsikt från (det gigantiska) badrummet på Radisson Blu Bangkok. Juniorsvit på 16:e våningen.
Tankar om hotellet? Nån vidare status recognition?OliT skrev:https://ibb.co/ThxTvL0Utsikt från (det gigantiska) badrummet på Radisson Blu Bangkok. Juniorsvit på 16:e våningen.Klicka för att utvidga...
Mycket bra uppmärksamhet kring status, faktiskt. Förväntade mig nog just inget. Bokade ett rum med kingsize-säng för poäng, uppgraderad till juniorsvit med tillgång till executive club. Tog precis ett glas bubbel och en drink där. Bra käk också mellan 17 och 19. Utanför den tiden är det läsk och kaffe som gäller.Benz skrev:Tankar om hotellet? Nån vidare status recognition?Klicka för att utvidga...
Tack för rapport!OliT skrev:Mycket bra uppmärksamhet kring status, faktiskt. Förväntade mig nog just inget. Bokade ett rum med kingsize-säng för poäng, uppgraderad till juniorsvit med tillgång till executive club. Tog precis ett glas bubbel och en drink där. Bra käk också mellan 17 och 19. Utanför den tiden är det läsk och kaffe som gäller.Vip-frukosten var ingen diskussion och man gav också instruktioner kring gratistvätten för fyra plagg vid incheckning. I övrigt är hotellet helt okej, men det är ju inget överdåd av lyx direkt. Juniorsviten är fin med riktigt bra badrum. Är det bra pris och man har status på Radisson kan jag definitivt rekommendera det.Klicka för att utvidga...
Nu blev jag nyfiken! Från Goa (som jag kan intyga är sådär) till Havelock i Andamansjön? Den resan vill jag höra om!Karlssonskan skrev:Efter 2 bedrövliga dagar i Goa så krånglade vi oss ner till Andamans Island och slutligen till Havellock Island. SeaShell Hotels and Resort.Klicka för att utvidga...
Vi (min dotter & jag) vart som apor i bur i Goa. Alla skulle ta selfies med oss, prata med oss osv, vi fick inte vara i fred någonstans vilket vart sjukt påfrestande. Numera är det bara Indier som åker till norra Goa och partar loss fick vi höra, och ja vi såg inte en enda västerlänning där. Hemmavid hade vi sneglat lite på Andaman innan, men av ngn outgrundlig anledning så vart det inte som så. (Tyvärr med facit i hand)MartinH skrev:Nu blev jag nyfiken! Från Goa (som jag kan intyga är sådär) till Havelock i Andamansjön? Den resan vill jag höra om!Klicka för att utvidga...