Quality Hotel Strawberry Arena, vån 23.
A A380 Medlem 28 Januari 2025 #11 062 Best Western Plus, Bromma Utsikt åt fel håll, visserligen betydligt mer trafik åt detta håll..
Micce1980 Medlem 28 Januari 2025 #11 064 Hotel Baia Cascais - Portugal Riktigt trevligt och en bra frukost här med. Nära till allt, som en bra irländsk pub runt hörnet och framförallt Taberna Clandestina, fantastisk mat där .
Hotel Baia Cascais - Portugal Riktigt trevligt och en bra frukost här med. Nära till allt, som en bra irländsk pub runt hörnet och framförallt Taberna Clandestina, fantastisk mat där .
LPC123 Medlem 29 Januari 2025 #11 066 Scandic Viktoria Towers Kista. Mässa i Kista så krypavstånd till hotellet
J Johnjohn Medlem 30 Januari 2025 #11 067 En natt på four points by sheraton i Ørestad Cph innan jobb imorgon.
jerixon Medlem 30 Januari 2025 #11 068 Var på mässan jag också men svårt att motivera priset på Scandic så bodde på AC Marriot ett stop bort med pendeln. LPC123 skrev: Scandic Viktoria Towers Kista. Mässa i Kista så krypavstånd till hotellet Visa bifogad bild 162240 Klicka för att utvidga...
Var på mässan jag också men svårt att motivera priset på Scandic så bodde på AC Marriot ett stop bort med pendeln. LPC123 skrev: Scandic Viktoria Towers Kista. Mässa i Kista så krypavstånd till hotellet Visa bifogad bild 162240 Klicka för att utvidga...
LPC123 Medlem 30 Januari 2025 #11 069 jerixon skrev: Var på mässan jag också men svårt att motivera priset på Scandic så bodde på AC Marriot ett stop bort med pendeln. Klicka för att utvidga... Synd att vi inte kunde sets. Hade varit kul att träffas live
jerixon skrev: Var på mässan jag också men svårt att motivera priset på Scandic så bodde på AC Marriot ett stop bort med pendeln. Klicka för att utvidga... Synd att vi inte kunde sets. Hade varit kul att träffas live
L lilly k Medlem 30 Januari 2025 #11 070 Utsikt från Gran Canaria, Arguineguin Park By Servatur. Attachments IMG_3523.jpeg {memory} MB · Visningar: 56