Fint att Mt. Fuji visade upp sig.Hyatt Regency Tokyo 24e våningen
Ha, var förbi där i förrgår då jag ville kolla. Hörde av vänner att hotellet inte var någon höjdare. Bodde själv på Klong Prao Resort som var hyfsat om man bortser från restaurangen. Idag hem till Bangkok…Rätt trött utsikt här på Mercure Koh Chang Hideaway
Även om utsikten är dålig så verkar mitt rum va bättre än motsvarande som ligger i huvudbyggnaden enligt vänner som fått byta 2-3 ggr![]()
Beror lite på vad man är ute efter, finns ju tråkiga människor som äter mat på hotell och aldrig går utanför området.Ha, var förbi där i förrgår då jag ville kolla. Hörde av vänner att hotellet inte var någon höjdare. Bodde själv på Klong Prao Resort som var hyfsat om man bortser från restaurangen. Idag hem till Bangkok…
Jag bodde där ett par år sedan och kan säga att jag till 100% håller med om allt @Rickard_O skriver. Tråkigt område utan just mycket i närheten, men stranden var helt OK och jag vill minnas att hotellrestaurangen var acceptabel. Vi bodde i en villa med privat pool som kändes väldigt prisvärt (dessutom räddade det guldet hos Accor det året ;-)), men kommer knappast återvända.Hörde av vänner att hotellet inte var någon höjdare.
Blev du uppgraderad?Rätt trött utsikt här på Mercure Koh Chang Hideaway
Även om utsikten är dålig så verkar mitt rum va bättre än motsvarande som ligger i huvudbyggnaden enligt vänner som fått byta 2-3 ggr![]()
SjälvklartBlev du uppgraderad?