Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

@kaktusen På första bilden ser det ut som att ni försöker starta en skogsbrand =}

Det brann fint efter en stund. Bara glada över att vi lyckades göra upp eld med halvblöt ved

Suveränt! Jag är också övertygad om att ungarna gillade det där mer än en natt i en svit på ett 5-stjärnigt hotell. Jag vet att mina skulle göra det iaf! Well done! :)

Edit: Jag ser att ni fick en uppgradering till Lövträd också! Inte illa! ;)

Uppgradering till Lövträd uppskattas alltid..... Jag själv och mina barn är eniga om att de lyxigaste resorna inte alltid är de man kommer ihåg mest eller är de mest unika. Några av mina bästa minnen i livet, före och efter barnen, har varit relativt enkla saker. OT: Mångfald är för mig viktigt att lära barnen. Dvs. att de gör en massa resor och äventyr som är väldigt olika. Gärna lyx men även enkla saker.

Under vintern hyr vi ett strandhus utomlands med pool och egen kock under två månader. Under sommaren blir det sommarstället 2-3 månader. Jag gillar att kombinera detta med några enkla tältnätter eller andra back to basics äventyr så att barnen, och jag själv, inte blir för bortskämd:) Barnen uppskattar en tältnatt då och då rätt mycket och ser det som ett kul äventyr. De kommer ofta ihåg detta mer än lyxhotell.

Ja ungarna får inte förvärvas, mina älskar att resa, gillar luxuösa hotell, lounger mm.... Så vi kör med att det ska vara lika många nätter i båten, i tält eller primitiva stugor som lyxiga hotell. Sen är det ofta det mer äventyrliga kärva övernattningarna man kommer i håg, inte random fint hotell. En bild från ett höst äventyr jag och äldre tjejen ut med båt, sent i oktober -5c och alldeles lungt. Åkte ut till en ö där det finns en allmän bastu, och övernattning i båten

961a6a4778882440282d02d37d209521.jpg

44e13829a35c7504cefcac73bcbf52a6.jpg

Toppen