Suveränt! Jag är också övertygad om att ungarna gillade det där mer än en natt i en svit på ett 5-stjärnigt hotell. Jag vet att mina skulle göra det iaf! Well done!Hittade ett perfekt hotell i veckan som var svalt och skönt. Och billigt! Lite "back to basics" med kidsen. Packade ryggsäckarna, promenerade ut i skogen och sov över. Kolsvart 17:00. -1 grad på morgonen. Bara svaga klagar........
Det första min 4,5-åring frågar på en flygplats är "var är loungen". På hotell är det viktigaste att frukosten är bra, andra viktigaste är en bra lounge. Jag gissar att han hade hellre valt en svit än ett tält i minusgrader.Suveränt! Jag är också övertygad om att ungarna gillade det där mer än en natt i en svit på ett 5-stjärnigt hotell. Jag vet att mina skulle göra det iaf! Well done!
Edit: Jag ser att ni fick en uppgradering till Lövträd också! Inte illa!![]()
Jodå, mina barn frågar så också, samt förväntar sig att de kan plinga och få "vad som helst" från de snälla flygvärdinnorna. Det förtar inte vad jag tror skulle hända om jag tog med dem ut och tältade i skogen. De är mer vana vid lounger på flygplatser och hotell än tält, det kan jag lova. Det har nog en del med pappa att göra kan jag tro...Det första min 4,5-åring frågar på en flygplats är "var är loungen". På hotell är det viktigaste att frukosten är bra, andra viktigaste är en bra lounge. Jag gissar att han hade hellre valt en svit än ett tält i minusgrader.
Skulle precis skriva det, tält är inte pappa Golfkillen, således aldrig tältJodå, mina barn frågar så också, samt förväntar sig att de kan plinga och få "vad som helst" från de snälla flygvärdinnorna. Det förtar inte vad jag tror skulle hända om jag tog med dem ut och tältade i skogen. De är mer vana vid lounger på flygplatser och hotell än tält, det kan jag lova. Det har nog en del med pappa att göra kan jag tro...![]()
Det första min 4,5-åring frågar på en flygplats är "var är loungen". På hotell är det viktigaste att frukosten är bra, andra viktigaste är en bra lounge. Jag gissar att han hade hellre valt en svit än ett tält i minusgrader.
+1 för @GillBates kommentar, här kommer lite fler jordnära bilder. Morgonvy från BC rum på Radisson Blu Arlandia