Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

DoubleTree Dubai Al Jadaf.
Utmärkt hotell för 600 kr natten (avbokningsbart). Takpool och frukost med barista och äggstation.

IMG_5157.jpeg

011430121

Medlem
Helsingfors Hilton Kalastajatorppa rum 804 med balkong, föt många år sedan hette hotellet på svenska Fiskartorpet.
Här på BC har jag läst att @jerixon bott några gånger på hotellet.
Vid checkin kunde jag få välja om jag ville ha rum med see view, receptionisten rekommenderar att inte ta det rummet, i den byggnaden finns ingen AC, jag följde rådet
Hotellet saknar lounge, fick i stället en påse med chokladkaka av finskt varumärke, chips, samt en surrogat läsk.
In till city tar det ca 30 minuter med spårvagnen.

IMG_0437.jpeg

jerixon

Medlem
Rutinerat,

Ska be om det nästa gång också då rummen förvisso har bra utsikt och det är nära till baren, men det är extremt varmt om solen är framme :)
Balkong är ju dessutom mycket trevligt.

Jag har några gånger badat på stranden nedanför hotellet sommartid.

Helsingfors Hilton Kalastajatorppa rum 804 med balkong, föt många år sedan hette hotellet på svenska Fiskartorpet.
Här på BC har jag läst att @jerixon bott några gånger på hotellet.
Vid checkin kunde jag få välja om jag ville ha rum med see view, receptionisten rekommenderar att inte ta det rummet, i den byggnaden finns ingen AC, jag följde rådet
Hotellet saknar lounge, fick i stället en påse med chokladkaka av finskt varumärke, chips, samt en surrogat läsk.
In till city tar det ca 30 minuter med spårvagnen.

Visa bifogad bild 155040

Toppen