Senaste nytt

Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Länk till SQ check in tider på Changi.
http://www.singaporeair.com/en_UK/se/travel-info/check-in/counter-checkin/

Så eftersom man kan checka in 48 timmar i förväg kan man ju teoretiskt åka ut till Changi och äta middag på the Private Room de 2 sista dagarna innan man ska flyga första klass med dem:)
Då utnyttjar man sin 1,5 timmes förstaklass flight med Singapore Airlines till Jakarta bäst:D
Haha, då är kostfrågan under mina 2 dygn i Singapore löst, i synnerhet om man får passera ut/in airside/landside hur många gånger som helst :). Jag läste någonstans att det finns dåligt med viloplatser i Private Room så man blir väl tvungen att boka riktigt boende någonstans.

Haha, då är kostfrågan under mina 2 dygn i Singapore löst, i synnerhet om man får passera ut/in airside/landside hur många gånger som helst :). Jag läste någonstans att det finns dåligt med viloplatser i Private Room så man blir väl tvungen att boka riktigt boende någonstans.
Du kan ju alltid boka ett budgetrum airside på terminal 1 så har du tillgång till Pool också.:)
Och då blir ju the Private Room världens bästa hotell lounge som dessutom är öppen dygnet runt.

Vet någon till 100% om man verkligen får lov att passera landside/airside flera gånger per dag på Changi? Blir det inte strul med arrival/departure slips som jag måste lämna in vid passkontrollen? Och förresten, jag måste dubbelkolla så jag har plats för alla stämplar i mitt pass... :)

Last edited:
Vet någon till 100% om man verkligen får lov att passera landside/airside flera gånger per dag på Changi? Blir det inte strul med arrival/departure slips som jag måste fylla i? Jag menar, vad ska jag skriva som destination? Private Room Dining Hall? :) Och förresten, jag måste dubbelkolla så jag har plats för alla stämplar i mitt pass... :)
Man måste fylla i arrival card och så fortfarande. I Malaysia slipper man det numera.
ICA - Disembarkation / Embarkation Card

Du skriver väl Jakarta på destinationen.
När du går ut igen kan du väl säga att du glömde något ifall de skulle bry sig.
När man börjar få ont om plats i passet klämmer de in stämplarna på någotsånär tomma ytor.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen