S
Stefan62
Guest
agehall skrev:Passar på att bränna av lagret med AA-miles innan de tappar sitt värde.Klicka för att utvidga...
Vad är det nu jag har missat...?
agehall skrev:Passar på att bränna av lagret med AA-miles innan de tappar sitt värde.Klicka för att utvidga...
Att priserna för awards går upp i mars nästa år. Om du går till AA's award-sidor, så finns det länkar till nya och gamla awardpriserStefan62 skrev:Vad är det nu jag har missat...?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Att priserna för awards går upp i mars nästa år. Om du går till AA's award-sidor, så finns det länkar till nya och gamla awardpriserKlicka för att utvidga...
Du har fram till den 22 Mars att boka.Stefan62 skrev:Ok. då gäller det att ordna det på nyåret....Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:@Daviddu kan faktiskt övertrassera ditt konto med 10 000 miles ifall det skulle fattas.Klicka för att utvidga...
Känns som priserna liknar BA Rean till USA från OSL. Betalade ca 7.800 kr för 2pers ARN-LHR-MIA tur och retur i skatter och övriga avgifter på en BA bonusresa.Jakob Österberg skrev:Bokade en Lufthansa business till NY. Skatter och avgifter är i överkant tycker jag. Matrix säger 7242 kr för 2, bekräftelsen säger 8 116 kr men i telefon uppgav Tallin att de kostade 8 788 kr..]Klicka för att utvidga...
Om du hade använt en Amex 2-4-1 voucher, hur kunde du få rabatt på tredje personen?M.K skrev:Hej,Jag fick kanske äran att boka den sista turen detta år på B.C. I så fall avslutas tråden med stil då hela familjen fick platser i First som jag redan skrivit om i en annan trådBonusprogram: SAS EurobonusFlygbolag: Lufthansa, EthiopianKabinklass: F + CAvreseort: StockholmDestination: SeychellernaEnkelresa eller Tur&retur: T/RAntal poäng (per person): 180 000 ( 60 000 x 3)Skatter&avgifter (per person): ca 5200 SEK ( x 3)När: Januari 2016http://www.gcmap.com/mapui?P=arn-fra-add-sez&MS=bm&DU=mi&SG=0.82&SU=mach&PM=*Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle MapperBokad:ARN-FRA med Lufthansa Business ( A321) - övernattningFRA-ADD med Luftansa FIRST ( A330. row 1. kl.10.25 gissa vem som kommer gå upp tidigt till FCT)ADD-SEZ med Ethiopian Business ( B767)SEZ-ADD med Ethiopian Business ( B737-800)ADD-FRA med Lufthansa Business ( A330 . row 3, lilla kabinen)FRA-ARN med Lufthansa Business ( A321)Vi kunde ha sparat en del skatter/avgifter på att välja SAS plus till/från Frankfurt men Lufthansas business är så mycket bättre. Jag tyckte därför det var lika bra att flyga med det bästa alternativet hela vägenKlicka för att utvidga...
Trevligt! Om ni är borta mindre än 2 veckor så hoppas jag du hänger på låset och lyckas boka om hemresan ADD-FRA till F oxå!M.K skrev:Hej,Jag fick kanske äran att boka den sista turen detta år på B.C. I så fall avslutas tråden med stil då hela familjen fick platser i First som jag redan skrivit om i en annan trådKlicka för att utvidga...