OK, tack! Låter som kanske det har något att göra med när man ringer? Då när Nordamerika sover, antar jag?Jag hängde på låset och de svarade på en gång, flax? Tjejen sa att de varit nerringda i flera veckor nu inför sammanslagningen.
Jag ringde svenska numret idag på eftermiddagen, dom svarade direkt.Ni som bokar USDM - hur länge köar ni i telefonen? Läste någonstans att det tar två timmar förrän någon svarar denna vecka.
Vad är det svenska numret? Jag har alltid ringt det amerikanska men tänkte ge upp efter en lång stunds väntan och testar i morgon istället.Jag ringde svenska numret idag på eftermiddagen, dom svarade direkt.
Tack, hittade numret på annat håll också och har nu bokat. Fick snabb hjälp av en fransman som satt i Liverpool när jag ringde svenska numret.
- "Ring till US DM Call Center. Antingen i US(+1-800-428-4322) eller tel nr i Sverige(08-5016 3427) som jag tror att det kopplas till Irland."
En bra resa.Tack, hittade numret på annat håll också och har nu bokat. Fick snabb hjälp av en fransman som satt i Liverpool när jag ringde svenska numret.
Bonusprogram: USDM
Flygbolag: British airways / Cathay Pacific
Kabinklass: C / F / F / F / C
Avreseort: Göteborg
Destination: Hong Kong och stop over i Tokyo på vägen hem
Enkelresa eller Tur&retur: T/R
Antal poäng (per person): 100 000
Skatter&avgifter (per person): 5551 SEK
När: December 2015
Bokad: Mars 2015
![]()
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Stämmer verkligen detta? BA har väl släppt YQ på intra eu flyg? eller har du valt en BA long haul här?Skatter&avgifter (per person): 5551 SEK
Två British Airways longhaul flygningar tror jag.Stämmer verkligen detta? BA har väl släppt YQ på intra eu flyg? eller har du valt en BA long haul här?