Senaste nytt

Posta din lyckad bokning av bonusresor här 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.

gdaily

Medlem
Jag fick nog av kylan... Från HongKong tar jag sedan en tur till Filipinerna är planen just nu i alla fall.

Bonusprogram: Lufthans Miles & More
Flygbolag: Lufthansa
Kabinklass: Business
Antal poäng: 67.000 (kontotömning)
Skatter&avgifter: 1910 SEK
När: 28/2
Bokad: 24/1 2013
LH2415 Stockholm - München (ska försöka boka om till senare plan)
LH730 München - Hong-Kong


Bonusprogram: Virgin Atlantic Flying Club
Flygbolag: Virgin Atlantic
Kabinklass: Business (UpperClass)
Antal poäng: 60.000
Skatter&avgifter: ca 1050 SEK (från London hade kostat £300 mer, inte värt det)
När: 11/3
Bokad: 24/1 2013
VS 201 Hong-Kong - London



Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 
Last edited:

Ubbe

Medlem
Jag fick nog av kylan... Från HongKong tar jag sedan en tur till Filipinerna är planen just nu i alla fall.
Stön... Jag vill också till Filippinerna. Hade en underbar vistelse i Cebu, 2 förbokade poängnätter på Radisson som blev 4. Sen Boracay. Sitter varje dag och jämför biljetter med semesterkontot och bankkontot och får inte ihop det... Snälla. Posta inga bilder...
 
Bonusprogram: US Airways Dividend Miles
Flygbolag: SAS, ANA, Thai
Kabinklass: First
Antal poäng: 150.000
Skatter&avgifter: 1400kr
När: September 2013
Bokad: Januari 2013

Kommentar:
En snabbis ner till Melbourne (flyger dock till SYD för att få First) för att kolla på finaler i fotboll. Hittade tillgänglighet på ANA First 77W och slog till trots omvägen via NRT. Thai A380 Business mellan NRT-BKK. Thai A380 First BKK-CDG. Trolig A380 First BKK-SYD-BKK (enligt pressrelease - dock ej i Amadeus).


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 

Stefan62

Medlem
Det betyder alltså att Du får en resa till Sydney i F för ca 17000 SEK totalt, (om Du använder köpta USDM-poäng med bonus) - kan det stämma?
 

gdaily

Medlem
Stön... Jag vill också till Filippinerna. Hade en underbar vistelse i Cebu, 2 förbokade poängnätter på Radisson som blev 4. Sen Boracay. Sitter varje dag och jämför biljetter med semesterkontot och bankkontot och får inte ihop det... Snälla. Posta inga bilder...

Du får PM!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen