Senaste nytt

PointBooster SAS Eurobonus

Får man fråga hur du lyckades ställa frågan till EB? Jag har letat efter mailadress och på Facebook får jag bara svaret att vänta och se. Jag har ju fått ett sign-up-mail, men därefter inte ett uns av återkoppling. (Om någon har en mailadress till EB medlemsservice så skicka mig gärna ett privat msg så lovar jag att bjuda på en lämplig kompensation vid tillfälle!! :)

Jag ringde EBG-numret och berättade vad som hänt. De förde sedan vidare informationen till EB som återkopplade via mail

Vi er flere som ikke har mottatt mail. SAS burde ha bygget en slags interaktiv site der man kunne følge sin progress, og ikke bare la alle vente på en mail.

Hej!

Idag skulle man få sina "point booster" poäng. Någon som fått sina?
Jag har ej sett till några poäng, ännu i alla fall!

Instämmer cbroxe, samma här. Dock har jag noterat för min egen del att kampanj poäng samt extra poäng från AMEX, Diners och Mastercard brukar dyka upp ganska sent på kvällen, åtminstone på mitt EB konto.

Fick nyligen ett mail från SAS, som tackade för mitt deltagande i PointBooster och meddelande dessutom att jag tjänat 3400 poäng utöver de som kampanjen gav, vilket var lite snålt. Jag hade uppskattat 2 resor i Economy och 4 i Business, men det blev 8 resor i Business och 2 i economy. Alltså dubbelt så mycket i Business, tycker då 3400 poäng utöver de ordinarie pointbooster poängen var lite väl snålt av SAS. ;) Poängen sätts in de närmaste dagarna.

saknar också mina poäng, har inte heller fått något mail med bekräftelse att jag klarat målet... Åkte dock en economy mindre än planerat men två eco extra mer än planerat och jag vill minnas att en eco extra kunde räknas in i det planerade antalet eco så länge det uppskatatde antalet eco extra fortfarande uppfylldes.

Någon som vet säkert?

Toppen