Senaste nytt

Point Bargains - Eurobonus 25 årsjubileumsspecial för Guld/Diamant (boka senast 5 mars 2017)

palmen

Moderator
Blev att säkra upp med tre resor inför min First resa i April. Tanken var att åka Lufthansa First från Frankfurt men den flighten är helt nollad när man tittar i expertflyer så har inga större förhoppningar om att det släpps några platser där. Från Munchen samma dag ser det dock bättre ut, för att inte riskera att det inte finns några awards Stockholm-Munchen samma dag eller dagen innan så har jag säkrat upp med tre poängbokningar med SAS till Munchen, Frankfurt och Zurich dagen innan samt hemresa dagen efter hemkomst.

Munchen 10k poäng och ca 500 kronor
Frankfurt 10k poäng och ca 600 kronor
Zurich 15k poäng och ca 500 kronor

Känns som tre väl investerade "försäkringar" då de är helt avbokningsbara.
 

h9kh9k

Medlem
Sas fantastiska sida vägrade låta mig boka en bonusresa igår kväll och jag skickade ett brev med milt sagt ett besviket innehåll. Fick idag detta svar:


Hej H9kh9k,

tack för ditt e-mail.

Det du upplevde online beror troligtvis på att det var ett stort intresse för vår EuroBonus-kampanj igår kväll.
Det ledde till överbelastning och lite märkliga felsvar, jag beklagar det!

Nu har vi normal funktion på sidan igen och har också förlängt kampanjen till 09.00 imorgon tisdag, så att alla som önskar får boka till rabatt.

Med vänlig hälsning/Best Regards,



Provade att boka t/r Stockholm-Tromsö nu och fick betala 10000 poäng så fungerar finfint.
 
Toppen