Senaste nytt

Point Bargains - Eurobonus 25 årsjubileumsspecial för Guld/Diamant (boka senast 5 mars 2017)

090034208

Medlem
Är det någon som hittar något vettigt till utlovat pris? Det är ju några timmar sedan @Homer gjorde sina sökningar. Själv har jag försökt med Malta, Aten, Venedig och andra semesterdestinationer under dagen men jag får bara upp 21.000 p/person, dvs 30% :(
Men om du tittar högst upp i denna tråd så står det ju 30% off på just semesterdestinationerna, inte 50%
 

Homer

Medlem
Men om du tittar högst upp i denna tråd så står det ju 30% off på just semesterdestinationerna, inte 50%


Det gör det inte alls, det står 50% Nordic countries till Europa med 6 undantag.

Samma i e-posten de skickat ut.


SAS Europa.jpg
SAS Europa 2.jpg
 

Erik M

Medlem
I samma mail fanns ett Radisson-erbjudande. Det ska gälla på vistelser "mellan den 1 mars och 30 april 2017". Får jag de extra poängen på en natt med incheckning sista april?
 

palmen

Moderator
I samma mail fanns ett Radisson-erbjudande. Det ska gälla på vistelser "mellan den 1 mars och 30 april 2017". Får jag de extra poängen på en natt med incheckning sista april?
Ja, det är alltid den dag man checkar in som räknar, inte den dag man checkar ut (om man bor 1 natt)
 
Toppen