Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

Vad är rimligt att buda på ARN-EWR, om man är EBD, från Go till Plus? :)
Titta i Upgrade Guru eller den sammanställnign som @SNIFF gjort.
Du kan ju börja med att titta hur många stolar som är upptagna i Plus först och främst och där skaffa en uppfattning om det är mycket eller lite bokat.
Personligen skulle jag dock aldrig lägga mer än minimum-budet om jag inte "måste" sitta i kabinen jag vill uppgradera till då skulle jag ta ett betydligt högre bud.

Blir det alltså din första resa i nya C hos SAS?!
Nej, har rest flertalet gånger i SAS nya Business.
Men igår så lanserade de den nya mjuka produkten ombord i Business, ny mat och dryck.
Kommer bland annat kalix löjrom, whisky från Mackmyra, Vodka från Mikkeller (om jag kommer ihåg rätt) och Gin från något norskt mindre bolag (kommer inte ihåg namnet). Det ska även vara ny Mikkeller på storflaska, RAS5 ska nu finnas och även Plane Ale som ersätter Cloud Hopper ska finnas (den har dock funnits någon vecka redan).
Menyerna är det ny design på också.

Nej, har rest flertalet gånger i SAS nya Business.
Men igår så lanserade de den nya mjuka produkten ombord i Business, ny mat och dryck.
Kommer bland annat kalix löjrom, whisky från Mackmyra, Vodka från Mikkeller (om jag kommer ihåg rätt) och Gin från något norskt mindre bolag (kommer inte ihåg namnet). Det ska även vara ny Mikkeller på storflaska, RAS5 ska nu finnas och även Plane Ale som ersätter Cloud Hopper ska finnas (den har dock funnits någon vecka redan).
Menyerna är det ny design på också.

Aha! Trodde det bara var löjrom som skulle adderas. Ja då låter verkligen som ett nytt koncept. Kul!

Hej,
Det verkar inte vara möjligt att buda i både business och plus på sas nya hemsida. Har lagt bud i C men skulle gärna vilja gardera i plus också Tips någon?

Tack på förhand

Toppen