Plusgrade från Go till Plus går ju att få för strax över 1000 kronor som billigast enligt de som rapporterat, det är mig veterligen avsevärt mycket billigare än vad OT kostade (har för mig lägsta jag såg där var 150€ för något år sedan)OT skulle ha 260 euro ungefär för HKG-ARN medan jag la bud på 1800 SEK som gick igenom, så jag får säga billigare på långlinjer, eller potentiellt billigare. På korta kanske det blivit dyrare i snitt?
Plusgrade från Go till Plus går ju att få för strax över 1000 kronor som billigast enligt de som rapporterat, det är mig veterligen avsevärt mycket billigare än vad OT kostade (har för mig lägsta jag såg där var 150€ för något år sedan)
Plusgrade från Go till Plus går ju att få för strax över 1000 kronor som billigast enligt de som rapporterat, det är mig veterligen avsevärt mycket billigare än vad OT kostade (har för mig lägsta jag såg där var 150€ för något år sedan)
Håller med om att det är stor skillnad. Jag vill helst ha tomt bakom för jag är trött på alla som hela tiden sliter i mitt säte när de ska upp och ner.Klev av på Arlanda nyss och måste säga att skillnaden är större än man tror mellan Go och Plus. Jag hade dessutom perfekt läge, tomt bredvid och framför![]()
Jag har för vana att säga till folk så fort de gör det. En gång är ingen gång, men när det blir flera gånger så är det enormt störigt.Håller med om att det är stor skillnad. Jag vill helst ha tomt bakom för jag är trött på alla som hela tiden sliter i mitt säte när de ska upp och ner.
Samma här. Försökt flera gånger idag.Får felmeddelande på Plusgrade siten vid betalning med poäng, har fått det både igår och idag. Någon som det funkar för?