Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

OT skulle ha 260 euro ungefär för HKG-ARN medan jag la bud på 1800 SEK som gick igenom, så jag får säga billigare på långlinjer, eller potentiellt billigare. På korta kanske det blivit dyrare i snitt?

Endast jag som har problem med Plusgrade just nu? Sidan ballar ur, alla bilder visas samtidigt och går ej att se slidern för att lägga bud.

Edit: På 23e försöket lyckades jag..
Edit2: Tji fick man... "We are unable to process your request at this time."

OT skulle ha 260 euro ungefär för HKG-ARN medan jag la bud på 1800 SEK som gick igenom, så jag får säga billigare på långlinjer, eller potentiellt billigare. På korta kanske det blivit dyrare i snitt?
Plusgrade från Go till Plus går ju att få för strax över 1000 kronor som billigast enligt de som rapporterat, det är mig veterligen avsevärt mycket billigare än vad OT kostade (har för mig lägsta jag såg där var 150€ för något år sedan)

Plusgrade från Go till Plus går ju att få för strax över 1000 kronor som billigast enligt de som rapporterat, det är mig veterligen avsevärt mycket billigare än vad OT kostade (har för mig lägsta jag såg där var 150€ för något år sedan)

Det blev jag varse om först efter jag lagt budet, sen var jag rätt sugen att få åka lite bättre på vägen hem eftersom jag blev tvunngen av olika anledningar hålla mig i luftkonditionerade byggnader sista fyra dagarna, vilket lämnade mer utrymme i budgeten också.

Klev av på Arlanda nyss och måste säga att skillnaden är större än man tror mellan Go och Plus. Jag hade dessutom perfekt läge, tomt bredvid och framför :)

2 st M->Y har gått igenom för 1000 kr. CPH-IAD och IAD-CPH.
Finns annars ett gäng som gått igenom runt 1060 och 1100. :)

Klev av på Arlanda nyss och måste säga att skillnaden är större än man tror mellan Go och Plus. Jag hade dessutom perfekt läge, tomt bredvid och framför :)
Håller med om att det är stor skillnad. Jag vill helst ha tomt bakom för jag är trött på alla som hela tiden sliter i mitt säte när de ska upp och ner.

Håller med om att det är stor skillnad. Jag vill helst ha tomt bakom för jag är trött på alla som hela tiden sliter i mitt säte när de ska upp och ner.
Jag har för vana att säga till folk så fort de gör det. En gång är ingen gång, men när det blir flera gånger så är det enormt störigt.

Får felmeddelande på Plusgrade siten vid betalning med poäng, har fått det både igår och idag. Någon som det funkar för?

Jag har uppdaterat första inlägget i denna tråd med den information som vi vet om angående plusgrade.
Fyll gärna på med sådant som jag missat, skriv ett inlägg i denna tråd och anmäl sedan inlägget så kan en moderator uppdatera första posten.

//Moderatorteamet

Toppen