Och dom slipper ge bort baspoäng...De kanske trodde att de kunde sälja dessa platser men att ingen bokade dom därav släpptes de på Arlanda.
Och dom slipper ge bort baspoäng...De kanske trodde att de kunde sälja dessa platser men att ingen bokade dom därav släpptes de på Arlanda.
Varför då?Precis står att poängen för båda skall dras från mitt kort i uppsummeringen vilket jag tycker är helt jäkla galet.
Nej, det är ju det...Vi ser inte alla bud alltså vet vi inte vad folk har budat, vi vet inte hur många bud som funnits, vi vet inte vilken status budgivarna haft, vi vet inte hur många platser som släppts för uppgraderingar och dessutom är relationen mellan pengabud och poängbud högst mystisk...
Slutsats: Vi kan inte annat än gissa![]()
Precis står att poängen för båda skall dras från mitt kort i uppsummeringen vilket jag tycker är helt jäkla galet.
Varför skulle du få spendera någon annans poäng? Det är ju alternativet till att du betalar för de uppgraderingar som du köper.
Du har en poäng minst sagt. Det är även högst aktuellt när ex. två pax har nog med poäng till sin egen uppgradering men inte kan lägga ut för båda. Men systemet kan förvisso inte stödja alla scenarior så vi får väl helt enkelt leva med detOk, då förstår jag, verkar naturligt att det är så, hade bara trott att de skulle dra säg 20k av mig och 20k av bror för bådas kort är inlagda, om uppgraderingen går igenom.