Hur långt är ett snöre? Massa variabler är okändaOm man ligger på plats 6 för en uppgradering plus->business på en flight till USA på lördag. Anses det som kört/väldigt ovanligt att det räcker eller är det rent av hyfsat goda möjligheter? Värt att sockra budet?
Omöjligt att svara på om man inte vet hur mycket lediga platser som finns i business.Om man ligger på plats 6 för en uppgradering plus->business på en flight till USA på lördag. Anses det som kört/väldigt ovanligt att det räcker eller är det rent av hyfsat goda möjligheter? Värt att sockra budet?
Omöjligt att svara på i det specifika fallet men helt kört behöver det inte alltid vara. Blev en gång uppgraderad trots att vi låg på typ plats 8-9 när budgivningen startade. Samtidigt ville SAS sälja 6 platser i business dagarna innan avgång. Kabinen var full vid avgång.Om man ligger på plats 6 för en uppgradering plus->business på en flight till USA på lördag. Anses det som kört/väldigt ovanligt att det räcker eller är det rent av hyfsat goda möjligheter? Värt att sockra budet?
Låter rimligt. Tänkte mer om någon sa typ att rekordet vad plats 5 eller så. Men jag kanske ökar ~10%, så känner jag att jag gjorde något ialfalll. Och om inte så kommer jag ha det hur bra som helst i PlusOmöjligt att svara på om man inte vet hur mycket lediga platser som finns i business.
Är det 20 lediga platser är det väl närmare 100% chans till att uppgraderas, är det 2 platser lediga är det så nära 0% chans det kan bli.
Går inte att säga något generellt utan att veta mer
Du får ju ta åt dig den infon du fårLåter rimligt. Tänkte mer om någon sa typ att rekordet vad plats 5 eller så. Men jag kanske ökar ~10%, så känner jag att jag gjorde något ialfalll. Och om inte så kommer jag ha det hur bra som helst i Plus
När jag reste SAS till SFO tisigare i år gick alla uppgraderingar igenom till Business, eller det var min slutsats i alla fall då jag fick uppgradering på väldigt lågt bud och det ändå bara var halvfullt i business när planet sedan avgick.Låter rimligt. Tänkte mer om någon sa typ att rekordet vad plats 5 eller så. Men jag kanske ökar ~10%, så känner jag att jag gjorde något ialfalll. Och om inte så kommer jag ha det hur bra som helst i Plus