danielhog
Medlem
Rad 30 och 41 i go tycker jag är bättre än plus. Mer utrymme.Får jag fråga varför du hellre har bästa i Go än Plus? På Longhaul borde man väl sitta bättre i Plus?
Rad 30 och 41 i go tycker jag är bättre än plus. Mer utrymme.Får jag fråga varför du hellre har bästa i Go än Plus? På Longhaul borde man väl sitta bättre i Plus?
Platserna på rad 30 i Go ger bättre space än Plus. Är man sedan diamond som många medlemmar (inte jag) har du dessutom fri dryck i Go.Får jag fråga varför du hellre har bästa i Go än Plus? På Longhaul borde man väl sitta bättre i Plus?
Platserna på rad 30 i Go ger bättre space än Plus. Är man sedan diamond som många medlemmar (inte jag) har du dessutom fri dryck i Go.
Rad 30 och 41 i go tycker jag är bättre än plus. Mer utrymme.
Ja alltså sätena är bredare i Plus på longhaul, men benutrymmet är det som de ovanför pratar om. Detta är mycket större på rad 30/40/41 i Go jämfört med Plus. Longhaul.Detta gäller bara inom Europa antar jag?
Plus sätena är väl större på longhaul?
Plus stolar går att luta kanske 5 grader mer också, men det kompenserar man lätt på rad 30/40/41 genom att lägga en extrakudde bakom ryggen och glida fram nån centimeter i sätet.
De andra besvarade redan och fyllde i med faktan jag missade.Då är jag med, tack för förklaringen.
Det är verkligen på såna här ställen man får reda på de små detaljerna!
Gillas starkt![]()
Nja, rad 30 kan du väl inte gå framåt på. Du menar nog 41, vid toaletterna?De andra besvarade redan och fyllde i med faktan jag missade.
Rad 30 med 1.5m framför i legspace och man kan gå framåt och sedan förbi grannen föredras över att ev bli fast i mitten av en plus-rad där 3 säten är jämte varandra.
Man kan ta typ ett steg framåt mot sista raden i Plus och sedan enkelt kliva över fötterna på stolsgrannen.Nja, rad 30 kan du väl inte gå framåt på. Du menar nog 41, vid toaletterna?
What he said @danielhogMan kan ta typ ett steg framåt mot sista raden i Plus och sedan enkelt kliva över fötterna på stolsgrannen.