Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

perhall

Medlem
En dum fråga, men har aldrig funderat över var man hittar svaret: var kan jag se om det är glest i kabinen eller inte? Åkte nyligen SFO-CPH och vi var väl 6 el 7 i C-kabinen, hade en Business-biljett från början men andra gånger helt fullt. var kolla?
 

aldrighemma

Medlem
En dum fråga, men har aldrig funderat över var man hittar svaret: var kan jag se om det är glest i kabinen eller inte? Åkte nyligen SFO-CPH och vi var väl 6 el 7 i C-kabinen, hade en Business-biljett från början men andra gånger helt fullt. var kolla?
Du kan inte se det helt säkert om du inte känner någon på SAS, men här kan du få en ide om hur många som seatat sig i alla fall:
EuroBonusExpert
Det brukar ge en bra indikation, i alla fall i business där alla kan seata sig gratis.
 

perhall

Medlem
Tack, går dock inte se där trots att jag la in rätt flight-nr (SK935). Testar jag att boka en resa i Business på SAS.SE står inget om "7 seats left", vliket det väl alltid gör om det är ont om platser i business... men helt ok åka Plus...
 

aldrighemma

Medlem
Funkar bra för mig: (kom ihåg att måste fylla i alla rutor även om det redan står något i grå färg

upload_2019-1-19_8-57-42.png
 

Mr.cake

Medlem
Tack, går dock inte se där trots att jag la in rätt flight-nr (SK935). Testar jag att boka en resa i Business på SAS.SE står inget om "7 seats left", vliket det väl alltid gör om det är ont om platser i business... men helt ok åka Plus...

Alternativt kan du bara gå in på sas.se. Välja businessbiljetter och kika runt vilka säten som är upptagna och få ett hum om hur det ser ut.
 

palmen

Moderator
En dum fråga, men har aldrig funderat över var man hittar svaret: var kan jag se om det är glest i kabinen eller inte? Åkte nyligen SFO-CPH och vi var väl 6 el 7 i C-kabinen, hade en Business-biljett från början men andra gånger helt fullt. var kolla?
Expertflyer eller göra en provbokning på sas hemsida och välja säten, man behöver inte betala eller göra klart bokningen på sas för att kunna se det.
 
Toppen