Double Trouble
Medlem
Det får du tyvärr inte.
Synd! Tack för det snabba svaret
Det får du tyvärr inte.
Om det är en CU är du minimum EBD och ska ha fått ett mail om det också.Någon som varit med om samma sak (fick jag en CU?) och vet om man också får poängen för nya bokningsklassen även om man inte blev uppgraderad via plusgrade?
Om det är en CU är du minimum EBD och ska ha fått ett mail om det också.
Annars r det troligtvis någon form av op up som du fått, har du max flyt har din Plusgrade gått igenom utan att poäng dras, har dock aldrig hört någon rapportera något sådant.
Har du max flyt har din Plusgrade gått igenom utan att poäng dras, har dock aldrig hört någon rapportera något sådant.
Vet inte om det är rätt tråd men gav minsta möjliga bud på 5000 poäng för flyg mellan Arlanda-Bryssel och det blev godkänt. Samma sak på returen.
Okej, det är nog en op up som du skriver. Återrapporterar om några dagar när poängen trillat in![]()
Detta är inget man har rätt till utan beror på gatepersonalens välvilja, du kan med andra ord aldrig räkna med att få åka med en tidigare avgång.Hej
Hittade inget uttömmande svar på denna. Normalt sett när jag flyger med PLUS brukar jag kunna om det finns plats hoppa på ett tidigare flyg från exempelvis CPH eller LHR bara genom att säga till i Gaten. Kan man göra samma sak om biljetten är uppgraderad till PLUS via plusgrade eller förbjuder biljettreglerna detta?