kolla inlägg #1 i denna tråd!jimmy_h skrev:Finns alla rapporterade bud i en gemensam Excel lista?Klicka för att utvidga...
Där finns en summering av alla rapporterade bud.
kolla inlägg #1 i denna tråd!jimmy_h skrev:Finns alla rapporterade bud i en gemensam Excel lista?Klicka för att utvidga...
Ska finnas en sammanställning några trådar tillbaka, den uppdateras på löpande är jag ganska säker på.jimmy_h skrev:Finns alla rapporterade bud i en gemensam Excel lista?Klicka för att utvidga...
Ja, som bara jag har.jimmy_h skrev:Finns alla rapporterade bud i en gemensam Excel lista?Klicka för att utvidga...
När den går igenom så verkar svaret oftast komma ca 48h innan. Avslagen kommer oftast närmre inpå avresa är hur jag tolkar inläggen.Palmwell skrev:Ser vi något som samband mellan sannolikhet för att uppgraderas och tidpunkten för när beskedet kommer?T ex: sent besked oftast avslag. Tidigt besked oftast framgång.Klicka för att utvidga...
Det jag har sett några gånger förut är att rad 20 blockeras och släpps när incheckningen öppnar. Fick inte heller lägga advance seat reservation på rad 20. Misstänker det är pga att det är infant bassinet platser.BCSkier skrev:Expert flyer verkar inte vara i synk med SAS. Det ser ut som hela rad 20 är ledig men det är den inte när jag loggar in ska välja platsBlockeringarna är inte heller i synk.Hur mycket kan man egentligen lita på informationen i Expert Flyer?Klicka för att utvidga...
BCSkier skrev:Japp, nu släppte de 20H också. Så då flyttade vi fram en radKlicka för att utvidga...