Är det någon som har fått någon klarhet i ovanstående frågeställning?I det här fallet så är det ju även intressant att förstå hur det funkar med statusbonusen. Dvs, om resenären är EBB, men det som betalar är EBD, räknas budet då 30% högre i och med EBD-statusen eller inte (och vice versa om resenären har status, men inte den som betalar)?
Om du ska använda en annans persons poäng, gå till SAS sidan utan att logga in, gå till uppgradera, leta fram bokning, logga där in med personens vars poäng ska användas konto, välj att uppgraderakontot där poängen ska dras ifrån
Jag vill veta detsamma. Vilken bonus gäller?Har vi fått någon klarhet i gällande bonusen? Jag och dottern ska till NYC, jag EBG och hon EBS. Tänkte buda med hennes poäng, men gissar att jag inte får min EBG-bonus? Eller?
Enligt chatten så är det den nivå som kontot med poängen har. Mao så nu när jag budade med dottern/makens konto som har EBS fast jag själv är EBG så blir det ingen bonus på budet.Jag vill veta detsamma. Vilken bonus gäller?
Tack för svaret.Enligt chatten så är det den nivå som kontot med poängen har.
EBS borde ge 10% bonus.Mao så nu när jag budade med dottern/makens konto som har EBS fast jag själv är EBG så blir det ingen bonus på budet.
Vilket naturligtvis är den enda rimliga lösningen.Enligt chatten så är det den nivå som kontot med poängen har.