Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 31 oktober 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bokar för mig och @Susanne och använder oss av @Dr. Miles råd :)

Placerade oss bredvid @011430121 hoppas det är OK
31/10 ARN-BCN SK2585 11.00-14.40 1E+F
01/11 BCN-OSL SK4686 12.35-15.55 1E+F
01/11 OSL-ARN SK488 17.10-18.10 2B+C
Kan inte bli bättre för mig!
Kände mig mobbad efter det att @telelina skrev att det var tur att vi inte åker samma flyg, undrar vad hon menar?

Jeg overvejer det stærkt! Business med LH-gruppen fra 3300DKK og op... :)
Jag är riktigt sugen på denna träff....måste dock vänta en någon vecka så jag kan få in den på mitt kommande Amex Elit.
@Christian R vi kan väl höras av närmare i sommar (dvs om du skall dit) om vi skall ta en "omväg" till Barcelona:)
Tänk på att LH-gruppen kommer förändra biljetter (service?) innan Barcelona träffen.
Lufthansa-gruppen indfører ny prisstruktur

Jag är riktigt sugen på denna träff....måste dock vänta en någon vecka så jag kan få in den på mitt kommande Amex Elit.
@Christian R vi kan väl höras av närmare i sommar (dvs om du skall dit) om vi skall ta en "omväg" till Barcelona:)
Tänk på att LH-gruppen kommer förändra biljetter (service?) innan Barcelona träffen.
Lufthansa-gruppen indfører ny prisstruktur
Jeg er også rigtigt hooked på denne, men jeg kan nok ikke booke mig ind tidligere end i starten af september - selvom jeg gerne havde booket mig ind allerede nu :)

Såg att SAS sänkt priserna i PLUS till mer ok nivåer. 4000 tur och retur med utresa fredag morgon och hem vid lunch på söndag, dock lite tidig hemfärd kan jag tycka :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen