storbokstav
Medlem
Jag har planer för middagen (lite senare) men kanske tar en kort sväng till festivalen efteråt.@kristerj och @storbokstav vill ni äta middag med oss ikväll? Typ kl 18? Vi tänkte gå tillbaka till festivalen sen.
Jag har planer för middagen (lite senare) men kanske tar en kort sväng till festivalen efteråt.@kristerj och @storbokstav vill ni äta middag med oss ikväll? Typ kl 18? Vi tänkte gå tillbaka till festivalen sen.
CPH-BRU-CPH på en söndag är inte direkt bästa dagen att flyga...Den är helt okej den också.
Går det ingen morgontur på söndagar?
Vi äter nu. Vi är där till 20:00 gissar vi. Vore kul att mötas upp. Vi tänkte gå till tältet.Vi har just vilat på hotellet. Tänkte gå tillbaka t festivalen snart. Har ni ätit?
Jag tar nu en taktisk paus på hotellet efter en kul dag med ganska många öl provade. Min favorit såhär långt kom från Totem men jag kan varken stava eller uttala den så jag låter bli att ens försöka.
Vilket nummer är det? Vi ser det inte i katalogen.Ska vi ses vid Brugse Zot ståndet?
Efter lite googlande ser vi att det är De Halve Maan nr 36. Ses där kl 20:00!Ska vi ses vid Brugse Zot ståndet?
Vi står här! Var är du?Jag har också taktikvilat. Kommer till tältet 2000.