Jag och @Magino sitter på tåget från flygplatsen. Anländer i Brygge strax efter 14.
telelina Medlem 4 Februari 2017 #41 Jag och @Magino sitter på tåget från flygplatsen. Anländer i Brygge strax efter 14.
Ricci Medlem 4 Februari 2017 #46 F5,F5... Sitter hemma och är gräsänkling denna helg och funderar varför jag inte är i Brygge med er. Här hemma får man hållas sig till en Lagunitas Maximus.
F5,F5... Sitter hemma och är gräsänkling denna helg och funderar varför jag inte är i Brygge med er. Här hemma får man hållas sig till en Lagunitas Maximus.
S storbokstav Medlem 4 Februari 2017 #48 Ricci skrev: F5,F5... Sitter hemma och är gräsänkling denna helg och funderar varför jag inte är i Brygge med er. Här hemma får man hållas sig till en Lagunitas Maximus. Klicka för att utvidga... Den är helt okej den också. Går det ingen morgontur på söndagar?
Ricci skrev: F5,F5... Sitter hemma och är gräsänkling denna helg och funderar varför jag inte är i Brygge med er. Här hemma får man hållas sig till en Lagunitas Maximus. Klicka för att utvidga... Den är helt okej den också. Går det ingen morgontur på söndagar?
S storbokstav Medlem 4 Februari 2017 #49 Jag tar nu en taktisk paus på hotellet efter en kul dag med ganska många öl provade. Min favorit såhär långt kom från Totem men jag kan varken stava eller uttala den så jag låter bli att ens försöka.
Jag tar nu en taktisk paus på hotellet efter en kul dag med ganska många öl provade. Min favorit såhär långt kom från Totem men jag kan varken stava eller uttala den så jag låter bli att ens försöka.
telelina Medlem 4 Februari 2017 #50 @kristerj och @storbokstav vill ni äta middag med oss ikväll? Typ kl 18? Vi tänkte gå tillbaka till festivalen sen.
@kristerj och @storbokstav vill ni äta middag med oss ikväll? Typ kl 18? Vi tänkte gå tillbaka till festivalen sen.