Senaste nytt

Planering av BC.se träff i Barcelona lördag 9:e november. Perfekt för Mileage run!

Jag har inte testat alla förslag som dykt upp i den här tråden, men det finns en hel del bra och populära ställen runt Rambla de Catalunya. Däremot kanske det kan bli bökigt att få in 10-15 pers där en lördagkväll utan att boka först? Kom ihåg att inga restauranger eller tapas barer öppnar innan kl 20:30, de flesta går ut och äter någon gång mellan 21 och 22.

Ok men om vi kommer 20:30 eller 21 så kanske det blir lättare att få plats till ett stort gäng? Jag kan äta vilken tid som helst beroende av när det är ledigt.

Jag tycker det hade varit kul om vi hade ätit på ett trevlig tapasställe. för min del behöver det inte vara en stjärnkrog utan viktigare att det är ett trevligt ställe som vi alla får plats på.

Jag tycker det hade varit kul om vi hade ätit på ett trevlig tapasställe. för min del behöver det inte vara en stjärnkrog utan viktigare att det är ett trevligt ställe som vi alla får plats på.

Jag instämmer helt och hållet! Gärna mer åt det genuina hållet. Typ man sitter sitter på barstolar och äter på uppochner vända öl/vintunnor typ...
Tapas är enkelt men så gott!

Ska nog inte dela med simontemplar då eftersom skaldjur är favoriten. ;)

På TripAdvisor står det att man inte kan boka på Cerveceria Catalana, stämmer det? Lista med väntetid 30-60min. Vad jag förstår är det ganska vanligt att det är så?

Toppen