Senaste nytt

Planering av BC.se träff i Barcelona lördag 9:e november. Perfekt för Mileage run!

Har endast varit utanför/i lobbyn. Det såg riktigt nice ut - helt klart. Detta var innan jag hade riktigt koll på W kedjan.

Jag har fortfarande inte bestämt mig än, eller det har jag men det är bara det att jag försöker klämma in något som det finns tid till egentligen.

Kommer med tråkiga nyheter. Jag kommer inte kunna följa med denna helgen...... Har verkligen försökt ändra med de som krockar men de går inte så måste prioritera.. tyvärr!

Last edited:
Glömt att uppdatera om att jag och en kompis nu har boka våra flyg till Barcelona. Vi åker ner på fredagen med SAS via Oslo.

Tycker vi borde styra upp en restaurang för lördagen snart.

Vad roligt! :)
Det tycker jag vi ska. Vi kanske kan få hjälp med det av simontemplar? Var vill ni gå? Lör kl 20?

Jag har inte testat alla förslag som dykt upp i den här tråden, men det finns en hel del bra och populära ställen runt Rambla de Catalunya. Däremot kanske det kan bli bökigt att få in 10-15 pers där en lördagkväll utan att boka först? Kom ihåg att inga restauranger eller tapas barer öppnar innan kl 20:30, de flesta går ut och äter någon gång mellan 21 och 22.

Toppen