Senaste nytt

Planering av BC.se träff i Barcelona lördag 9:e november. Perfekt för Mileage run!

Om man sammanställer kommentarerna i tråden får man följande deltagarlista, fler personer som sagt att de ska med men inte har postat här (minst 2 vad jag hört)

Bokat biljett
telelina
nota bene
palmen
simon_says91
simontemplar (bor i Barcelona?)
nilsson

Sagt att de är på
Kristofer
Magino

Kanske
Andreas Eriksson

Lägg till mig på "Kanske" (med goda utsikter).

Skall kontemplera lite över bokningar, hotell och tider. Möjligheten att få lägga till BCN i flygplatslistan, träffa trevliga BC:are samt få prova spanskt inrikesflyg är ju lockande på något udda sätt. ;)

Jag delar gärna rum med någon om de finns någon intresserad? :D

Jag bor gärna på Accor hotell då jag lyckats få Platinum där nu!

Visst skulle Skipper va ett alternativ men de ligger på 1400SEK per natt vet inte vad alla vill betala här? Om man delar på de kan de gå bra.

Last edited:
Tittar på Best Western Hotel Dante. Har ingen "nytta" av en Hilton-natt till för statusklättring det här kalenderåret och lär ändå tillbringa minimal tid på hotellet.

Kan inget om Barcelona, men det är nära den diagonala gatan och det verkar ligga en drös med Hilton, Marriott och Accor runt om, så det kan inte vara helt ocentralt. :D

Tittar på Best Western Hotel Dante. Har ingen "nytta" av en Hilton-natt till för statusklättring det här kalenderåret och lär ändå tillbringa minimal tid på hotellet.

Kan inget om Barcelona, men det är nära den diagonala gatan och det verkar ligga en drös med Hilton, Marriott och Accor runt om, så det kan inte vara helt ocentralt. :D

Skipper kan vara skönt! Vet dock inte vad för temperatur man kan förvänta sig där nere den här årstiden? Men om man kommer ner runt lunchtid och sitta o sola lite skulle va skönt!

Någon som vill dela rum så kan man boka något större för en rimlig peng och få uppgradering med platinum, Palmen skulle du va på?

Last edited:
Jag är på att dela rum, mig spelar det inte så stor roll var det blir.
Priceline/Hotwire alternativet skulle också fungera för min del. Om jag fick "välja" skulle jag gärna bo i närheten av havet i alla fall

Är det ingen som är intresserad av att hyra en lyxvilla avsedd för 6-10 personer?
Inga poäng till program men trevligt...

Barcelona apartments for rent

(Nu ligger visserligen denna ovan lite off från city även om det går snabbt och effektivt med spårvagn/tunnelbana men själva tanken?)

Ne bor hellre på ett hotell då :)

Jag är på att dela rum, mig spelar det inte så stor roll var det blir.
Priceline/Hotwire alternativet skulle också fungera för min del. Om jag fick "välja" skulle jag gärna bo i närheten av havet i alla fall

Okey! Bara jag som va sugen om vi checka in båda som platinum på Accor :D och samtidigt inviga kortet!

Last edited:
Toppen