Senaste nytt

Planering av BC.se träff i Barcelona lördag 9:e november. Perfekt för Mileage run!

Jag bor också på W. La bud på priceline & fick 2 nätter för totalt $389 (bud på $170/natt + skatt). Tog hjälp av the bidding traveler.

Grymt bra pris!
Antar att det var "billigaste" rummet? Ändå riktigt bra. :)

Jag har även jag avbokat min Skipper då jag bodde där senast och det var ett tag sen jag var på W så ombyte förnöjer lite.)
 
Last edited:

palmen

Moderator
Men telelina, poängen då!? Du får ju inga poäng när du använder Priceline!

Billigaste rummet ligger på 250€ per natt (utan några kampanjpriser), betala 398$ istället för 500€ för 2 nätter får väl ses som en medvetet beslut om man ändå inte har någon status i kedjan och inte planerar att skaffa det heller.

Priceline 2634 kronor
Hotellpris 4360 kronor
En besparing på ca 1700 kronor är mer värt än lite poäng för 2 nätter.
 

agehall

Medlem
Men men men, poooooääääängeeeen! ;)

Jo, det är klart, börjar det bli de differenserna kanske man kan överväga det hela, men jag har svårt för tredjepartssiter.. Man vet liksom aldrig vad som händer.
 

palmen

Moderator
Men men men, poooooääääängeeeen! ;)

Jo, det är klart, börjar det bli de differenserna kanske man kan överväga det hela, men jag har svårt för tredjepartssiter.. Man vet liksom aldrig vad som händer.

Tänk vad mycket USDM poäng du kan köpa för de pengarna istället, blir lite som "bo 15 nätter på W Barcelona och få en resa i F till North Asia" :)
 

agehall

Medlem
Jo, men var ska jag bo borta i Asien då!? Har jag inga hotellpoäng får jag ju bli uteliggare... Det tänkte du visst inte på! ;)
 

sembl

Medlem
Men telelina, poängen då!? Du får ju inga poäng när du använder Priceline!

Man kan alltid boka via BAs hemisda. De burkar ha superbra pris på W och frukost ingår alltid. Sen när man checkar in så säger man att man är Guld på SPG och ber dem lägga in uppgifterna så man får poängen och High Floor. Har funkat 8/8 ggr

Frukosten är grymt bra på det hotellet! för övrigt.
 
Toppen