Senaste nytt

Planering av BC.se träff i Barcelona lördag 9:e november. Perfekt för Mileage run!

Och här kommer ytterligare +1 till middagen. Blir dock bara knappa 24 timmar i Katalonien för mig, tiden räcker inte riktigt till till mer. Landar vid lunch och åker vid lunch. Men W blir det.

Han sa inte vilken dag....

Indirekt sa han det i och med att han ska komma till middagen, middagen är den 9e november.
När: Middag på kvällen 9 november (förslag res 8-10 november eller alt 9-10 november)
Var: Barcelona. Förslag på restaurang mottages gärna
Hur: Åk dit med valfritt bolag & tjäna bonus/miles till ditt favoritprogram.

Han skulle ju kunna flyga ut på fredag i och för sig, men med tanke på att tiden är knapp så tror jag inte direkt mycket på det.

Och hur har du optimerat flygningen till och från BCN? :)
Poängmässigt inte alls, jag har redan återkvalificerat mig i alla allianser så behöver inte fundera på det där med poäng överhuvudtaget förrän en bra bit in på nästa år. Men passar på att slänga in lite lounger på vägen som jag inte besökt eller behöver uppdaterade bilder på. Så det är optimerat Jacob-style! :p

Hej!

Jag tog ett sent beslut att avboka resan - har helt enkelt inte tiden. Försökte komma på ett bra sätt att glida undan några möten i morgon men det gick inte så bra.... :(

Hoppas att ni får det bra i Barcelona, och drick ölen för mig som jag ändå inte skulle ha druckit :)

Mvh
/NotRyan

Toppen