telelina
Medlem
Finns det möjlighet för mig att flyga ner och möta er utan att närvara på middagen trots att det inte är så långt kvar?![]()
Självklart! Alla är välkomna! Du är välkommen att middag med oss också, men du kanske har andra planer?
Finns det möjlighet för mig att flyga ner och möta er utan att närvara på middagen trots att det inte är så långt kvar?![]()
Självklart! Alla är välkomna! Du är välkommen att middag med oss också, men du kanske har andra planer?
Tack! Är det du som håller i allt telelina? Jag vågar inte boka in mig på middagen än eftersom jobbet gör det osäkert i dagsläget. Men öppnas en lucka hänger jag gärna med på middagen också. Fanns lite dåligt med bra biljetter ner till den 9:e så jag tänker åka Stockholm-Istanbul-Barcelona-Istanbul-Stockholm med TK![]()
Om jag får planera blir det nog BC träff i Beijing/Shanghai.
Om det är i Europa skulle jag rekommendera er Prag i Tjeckien då ölen är ofta billigare än en kopp té.![]()
Jag är på en MR till Peking!
Behöver poängen innan 28/2 blev jag varse igår.
Tors-månd så hinns det med både favoritrestaurangen Black Sesame Kitchen och Sunday brunch på Westin.
Men det får bli en egen tråd... ;-)